dissabte, de novembre 03, 2007

Descarregar videos del YouTube

Fa un temps vaig fer un post amb informació per descarregar al disc dur els vídeos del YouTube, en concret vaig parlar d'una extensió del Mozilla Firefox que funcionava força be, el video downloader

No obstant des de fa un temps aquesta aplicació ha deixat de funcionar, no sé ben be per què.

Avui però, he trobat una altre aplicació que m'ha funcionat sense cap problema: l'aTube Catcher. El podeu descarregar a http://atube-catcher.uptodown.com. Sembla que a més del YouTube, permet descarregar vídeos d'altres indrets: Google, Myspace, etc. S'haurà de provar.

A més, podem decidir en quin format volem desar el vídeo: MPG, AVI, MP4, 3GP, 3G2, WMV, PSP, MOV y FLV.

També hi ha una pàgina web que permet desar els disc a l'ordinador sense necessitat d'instal·lar-hi cap programa. És keepvid.com. Problema: ens ho baixa en FLV.

Sobre aquest tema trobareu més possibilitats en aquesta entrada del bloc Racó Tic.

Veureu que en aquesta entrada hi ha un enllaç a La destil·leria. Crec que és la primera pàgina web que l'enllaça. Fa "ilu": gràcies

3 comentaris:

Montse Escoi i Martínez ha dit...

Gràcies per enllaçar-me. Jo també t'he enllaçat en el meu bloc.

Unknown ha dit...

Joan, a la pàgina de "Videoseducativos.es", a la columna de la dreta hi ha "Ärea de descargas", que té enllaços a diferents programes per reproduir videos i per descarregar-los.
José Luis

Joan Padrós ha dit...

Hola José Luis,

fa il·lusió que els companys vinguin a casa a veure't. Sigues benvingut.

Montse, gràcies per enllaçar-me i gràcies pel teu magnífic bloc. De gran vull tenir un bloc com el teu ;-)

Joan