dissabte, de març 31, 2007

Fa molt temps...

Fa molt temps que vaig obrir aquest bloc (en aquest temps he après que es diu bloc i no blog). Gairebé me n'havia oblidat. Avui he pensat que potser estaria bé tenir un bloc per anar anotant aquelles coses, relacionades amb la informàtica, que mai no saps on anotar i que algun dia pots necessitar.

He hagut de buscar la contrasenya i l'he trobat, crec que sóc molt més endreçat que el que la majoria de gent que em coneix imagina. I ves per on, que aquí està el bloc.

Li he canviat la plantilla, era horrorosa l'anterior, com la vaig poder triar, tot i que no tinc massa temps per seguir experimentant, tot arrivarà. Em pregunto (us pregunto) si hi ha algun tutorial per a Blooger. Segur que si.

I he corregit el nom: Joan Padrós bloc. Però no m'agrada, hauré de triar un nou nom (suggerències?)

Serà doncs un bloc d'ús personal, per a mi, no destinat a cap audiència concreta. No obstant és possible, diria que molt probable, que algú s'hi passegi. Ja m'està bé, i si a més m'ajuda amb els meus dubtes: oli en un llum!

Espero que el meu proper post no trigui més d'un any

A reveure