diumenge, de novembre 30, 2008

Facebook

Des de fa pocs dies estic al Facebook i si voleu que us digui la veritat, encara no li he trobat el què!

D'entrada potser per què no sé massa bé com funciona, tot i que hi ha manuals que ho expliquen com ara aquest. També podeu trobar informació de què fer-hi aquí.

De fet també estic en d'altres Xarxes socials com Hi5 o ning i realment li trobo sentit si són xarxes temàtiques

D'altra banda un dels temes que més polèmica està generant els darrers dies és el tema de la privacitat. En podeu llegir més aquí o a més ens ensenyen a configurar les nostres opcions de privacitat, aquí i aquí També deixo un postcast d'audio en què, entre d'altres coses, és parla d'aquest tema.


Teniu més informació de les Xarxes socials en general i de Facebook en particular aquí

3 comentaris:

uriol108 ha dit...

Hola Joan, sóc l'Oriol Borràs, un antic alumne del centre de Palau de
Mar, com va tot ?

Jo molt bé, actualment estic estudiant Batxillerat en horari nocturn a
l'IES Menéndez y Pelayo, i em va força bé, en aquesta avaluació he hé
aprovat gairebé tot (Lite catalana, lite universal, ciencies del món
contemporani, Anglès, Economia i empresa, fins i tot matemàtiques
aplicades a les ciències socials !, de moment m'ha quedat literatura
castellana i filosofia que encara no sé la nota...

M'he passat a l'entron GNU Linux ! m'he instalat l'Ubuntu 8.10 ! va de
conya, ara t'escric desde el gestor de correu Evolution, us recomano que
instaleu el sistema operatiu a l'aula d'informàtic, podeu posar
arrencada dual Windows / Ubuntu...

Per cert, jo també sóc a Facebook i Hi5, busca Oriol Borràs i em trovarás !

Records a tots els del centre, al Josep, al Francesc, a la Montse per
suposat a la Mari Àngels Araujo, etc...

Desitjo que passem tots plegats unes bones vacances de Nadal ! ;)

Joan Padrós ha dit...

Ei, Oriol!!!!!

M'alegra saber de tu i que les coses et vagin tant bé!

Tenim pensat fer proves amb el Linux al centre, però mai hi ha temps per a res!

Ja et buscaré pel Facebook, el Hi5 no l'utilitzo gaire.

Ja els donaré records al companys i companyes de Palau de Mar. Segur que també s'alegren de saber de tu i de que les coses et vagin bé per l'IES Menéndez y Pelayo.

Seguirem en contacte.

Bones festes i bon Nadal

Unknown ha dit...

Quina sorpresa Oriol!

Estic molt contenta que recordessis quin era el blog del Joan i t'hagis recordat del teu temps al centre. Estava segura que t'aniria molt bé al batxillerat perquè ets un bon estudiant.
Molta sort i molt bon Nadal!!