dissabte, de novembre 01, 2008

Ja està aquí l'OpenOffice.org 3.0

No sóc dels que corren a fer cua per comprar un determinat llançament comercial, ni tant sols vaig participar en el record de descàrregues del Firefox 3.0. No per res, sinó per que aquell dia tno vaig tenir temps ni de posar-m'hi.

Però mira per on ahir em vaig instal·lar la versió 3.0 de l'OpenOffice. org, sense saber que no feia ni 24 h que es podia descarregar en català.

La versió catalana es va presentar pocs dies desprès de l'alliberació de la versió anglesa, i, com sempre, se'n han encarregat de la traducció la gent de softcatalà. Podeu accedir a la pàgina de descàrrega des d'aquí.

Ala, doncs, ja tenim feina a veure l'abast dels canvis i a modificar els materials didàctics per adaptar-los a la nova versió. Esperem que les millores de la versió recompensin l'esforç...