divendres, de juliol 31, 2009

Dropbox

Una cosa que em fa molta ràbia és perdre la tapa de la memòria USB. De fet només l'he perdut una vegada, però com que sóc tan despistat sempre me la vaig deixant per tot arreu i, apa, a patir fins que la trobo!

Fa temps que sospiro amb treure'm de sobre aquest problema i de fet fa temps que penso que la memòria USB, a aquestes alçades, podria començar a passar a l'oblit.

Havia fet alguna prova amb alguns discs virtuals, però el fet d'haver d'anar pujant i baixant fitxers em sembla més engorrós que haver d'anar buscant la connexió USB i haver d'anar desconnectant la memòria USB.

Fa poc vaig llegir això i vaig descobrir Dropbox.

Ràpidament el vaig instal·lar a l'escola, i la cosa va funcionar. Bé si es pot dir funcionar a que va aparèixer una carpeta a on vaig poder-hi posar un fitxer.

Faltava la segona part. Vaig arribar a casa i el vaig instal·lar a l'ordinador. Oh! miracle, el fitxer estava allà.

Cal seguir provant i investigant

PD: En la 1a sessió dels curs 2009-2010 del SETICPA es va parlar del Dropbox. En el dossier de la sessió hi ha tota la informació.


A més per preparar una classe sobre el dropbox vaig trobar això: