dissabte, de setembre 24, 2011

El CFA Palau de Mar a la VI Jornada Innovem

Fa un dies vaig publicar a la pàgina web del meu centre, el CFA Palau de Mar, informació sobre la nostra participació en la darrera Jornada Innovem organitzada pel Departament d'Ensenyament i més concretament del Servei d'Ordenació Curricular de l'Educació d'Adults.

"El passat 28 de juny va tenir lloc la VI Jornada Innovem, una jornada adreçada al professorat de les escoles de formació de persones adultes de tota Catalunya. En aquesta ocasió el tema centra de la Jornada va ser La creativitat en l'aprenentatge.

Com en ja havia passat en jornades anteriors, la nostra escola va ser convidada a presentar una experiència, en aquest cas sota el títol La revista escolar del CFA Palau de Mar, un projecte transversal i col·laboratiu

La presentació va córrer a càrrec dels Professors Josep Oliveras i Joan Padrós. A continuació podeu veure el vídeo que es va fer de la sessió.



Us deixem també el vídeo que vàrem passar durant la presentació amb l'opinió dels estudiants:

D'altra banda, des del Departament d'Educació es va demanar a l'escola si alguns dels seus estudiants d'informàtica podien elaborar el mateix dia de la jornada un reportatge en vídeo i fotografies que pogués ser emès abans de la finalització d'aquestes. El resultat fou aquest Video reportatge.



És la primera vegada que l'alumnat dels centres d'adults col·laboren en una Jornada Innovem i vosaltres, els alumnes del CFA Palau de Mar, n'heu estat els pioners i els que heu fet possible aquesta innovació

Des del CFA Palau de Mar volem agraïr al Departament d'Educació, la confiança en encarregar-nos aquest projecte i molt especialment als estudiants participants, la Marga Albericio, en Francisco Calabia, en Joan Carbonell, en Gerard López, la Teresa Tadeo i la M José Trench, la seva dedicació i la disponibilitat mostrada en tot moment."

Afegeixo també un fragment de la carta d'agraïment que la meva escola va adreçar als organitzadors de la jornada:

"Va ser una experiència molt gratificant pels estudiants que hi van participar, i el fet que poguessin participar en unes jornades adreçades al professorat va ser una valoració al treball desenvolupat al llarg del curs, tenint en compte que molts d’ells, van començar el tema de l’edició del vídeo poques setmanes abans de participar en les Jornades, sense cap coneixement previ.

La feina que van realitzar els nostres estudiants durant les jornades no és més que una mostra de les competències assolides mitjançant el treball per projectes i el treball col·laboratiu desenvolupat al llarg del curs, en el si del projecte educatiu del nostre centre basat en l’autoformació integrada. La seva participació en les jornades creiem que es un clar reflex de la validesa del nostre projecte."