dissabte, de setembre 24, 2011

Escuela virtual de otoño Espiral 2011

S'ha presentat una nova edició de l'"Escuela virtual de otoño" de Espiral, adreçada a la formació del professorat. Entre d'altres cursos s'oferirà la tercera edició del curs Multimèdia bàsica, que ja fa un temps vaig dissenyar.


La idea del curs va néixer de diferents cursos presencials de formació de formadors, sobre diferents eines TIC-TAC utilitzades a les aules: Blocs, PDI, Moodle, ja que com consta a la descripció del curs "La generalització de pissarres digitals interactives a les nostres aules i l'ús didàctic de blocs, wikis, entorns virtuals d'aprenentatge, requereix per part del professorat un maneig bàsic d'elements multimèdia digitals (imatges, àudio i vídeo)".

Des de que vaig dissenyar el curs ha anat afegint tots aquells marcadors relacionats amb el seu contingut al Mister Wong, amb l'etiqueta multimediabasica. Igualment he anat etiquetant totes aquelles entrades d'aquest bloc, relacionades amb el contingut del curs, amb l'etiqueta multimedia_basica. Continuaré fent-ho i més ara a les portes d'una nova edició del curs.

Deixo aquí la informació rebuda sobre l'Escula virtual de Otoño Espiral 2011

La Escuela virtual de otoño 2011 ya está aquí para poner en marcha el nuevo curso y proporcionarnos elementos, recursos y estrategias para dar calidad e incorporar la innovación pedagógica que nos plantea la llamada Escuela 2.0.

El plazo de inscripción es: del 22 de septiembre al 17 de octubre de 2011.

La duración de los cursos es: del 24 de octubre al 4 de diciembre de 2011.

La oferta de este otoño incluye:

Encontraréis toda la información relacionada con la Escuela virtual de otoño 2011 aquí, http://www.ciberespiral.org/eoe11/index.

Todos los cursos de la Escuela de Otoño Espiral tienen el reconocimiento del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, por lo que su certificación tiene validez a todos los efectos administrativos.

Estamos convencidos que nuestra oferta formativa os aportará (además de conocimientos y técnicas aplicables en el aula) ideas, motivación, impulso y, sobre todo, fe en la educación.