diumenge, de setembre 27, 2009

Més sobre el Twitter

Tot i que fa temps que vaig parlar del Twitter i que hi tinc un compte obert el cert és que no l'utilitzo gaire!

Ara, però m'he de posar les piles i segur que el TwitterFox (o Echofon, que és com es diu ara) m'ajudarà. TwitterFox és una extensió del Mozilla Firefox que permet accedir a un o més comptes del Twitter des del navegador, sense necessitat d'entrar a la pàgina web del Twitter. Us el podeu descarregar aquí.

D'aquesta manera des dels navegadors podrem seguir els tweets dels nostres followings (ho he dit bé?) i penjar nous tweets.

En aquest blog s'explica per sobre el seu funcionament del TwitterFox.

En Juanmi, al seu Wiki, té una interessant recopilació d'informació sobre el Twitter. A part de diversos escrits en el seu blog sobre el tema.

Per cert, la meva pàgina del Twitter


Una altra eina relacionada amb Twitter es Twubs.

A partir de les etiquetes (# hashtag) dels tweets del twitter, twubs ens permet organitzar la informació que es va creant al twitter. Cal anar provant... (+ info: 1, 2 i 3)