Element No 2
Element No 3
Element No 4
Avui estava buscant un programa per descarregar presentacions flash de les pàgines web on es troben i he ensopegat amb el Flash Saver."Flash Saver es una utilidad para poder guardar las animaciones Flash que encuentres en cualquier página Web.
Para ello basta por ejemplo con que realices una búsqueda con Flash Saver en la página en la que te encuentres y, tras analizarla entera, Flash Saber te mostrará el archivo en su visualizador interno, la URL del mismo y la posibilidad de descargarlo.
Permite guardar los archivos Flash en diferentes categorías y aprovecha que ya has descargado los archivos simplemente al verlos y cuando decidas guardarlo lo hará directamente desde caché (a menos que especifiques lo contrario).
Funciona con los navegadores: Internet Explorer, Netscape, Firefox, Opera..."
A més incorporà un petit reproductor que permet executar els fitxers flash que ens haguem descarregat al nostre ordinador
Un d'aquest llocs és el Projecte Àgora, "que ofereix servei Moodle als centres docents i serveis educatius que ho demanen", creat i mantingut pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya
En aquesta situació una opció altament recomanable és Key to school, un hosting gratuït en el qual es pot tenir una plataforma Moodle. Amb Key to School et pots oblidar de les tasques d'administrador/a i centrar-te en la feina de professor/a, que ja és prou.Us fem saber que ja està publicat el nou número de la revista BITS Espiral. En aquesta edició trobareu articles escrits per companys i companyes de l'associació i que ens ajuden a reflexionar sobre temes com l'ús dels blocs a infantil, la navegació segura o l'Escola 2.0 (en l'entrevista a Jordi Vivancos).
A més, hem pogut comptar amb la crònica de la jornada de celebració del 20è aniversari d'Espiral, així com de la trobada MoodleMoot'09 a Madrid.
Podeu consultar el nou BITS a http://bits.ciberespiral.net
Esperem que us agradi!
Jo sóc de blogger. Podia ser de Wordpress o dels blocs de la Xtec, però sóc de Blogger.
Gràcies a un company de la UOC he descobert Slideboom. És un servei de publicació de presentacions multimèdia similar a Slideshare del qual ja en vaig parlar fa més de dos anys.
A Amicus s'ha creat el grup "Escola segle XXI" amb l'objectiu d'expressar inquietuds i propostes per enriquir el debat en la trobada de febrer a Madrid.
I que ès Go-oo?
Així doncs, com a President i en nom de l'Associació, et convido a aquesta Jornada que tindrà lloc dissabte dia 7 de novembre de 2009, al CaixaForum Barcelona.
El programa previst de l'acte és el següent:
Esperant poder comptar amb la teva companyia aprofito per saludar‐te ben cordialment,
Juan Miguel Muñoz
President
Confirma, si us plau, la teva assistència omplint aquest formulari d’inscripció. Gràcies!